ZÁKLADY TELEFONOVÁNÍ
Popis kurzu:
Tento kurz je rozdělen do dvou částí. V první části se lektorka věnuje teorii. Rozebírá verbální a neverbální komunikaci, doporučí Vám několik užitečných rad před hovorem, během hovoru i po ukončení Vašeho telefonního hovoru s klientem. Dozvíte se, co lide chtějí v hovoru slyšet nebo co je naopak odrazuje. V druhé částí se lektorka věnuje rozboru telefonního hovoru na praktické ukázce.
Registrovat seCo Vás v kurzu čeká:
1. Teoretická část - Úvod (1:19)
2. Teoretická část - Co chtějí lidé slyšet v telefonu (1:48)
3. Teoretická část - Verbální a vokální komunikace (4:02)
4. Teoretická část - Doporučení (0:54)
5. Teoretická část - Další specifika (6:57)
6. Teoretická část - Závěr teoretické části (0:50)
7. Praktická část - Úvod k praktické části (0:55)
8. Praktická část - Ukázka telefonních hovorů v praxi (4:50)
9. Praktická část - Rekapitulace a doporučení (0:16)
Pro koho je kurz určen:
Kurz je vhodný pro jednotlivce, týmy, všechny, kdo by se chtěli naučit správně telefonovat a oslovit svým projevem a získat si zájem na druhé straně telefonu.
Lektor: Jana Pituchová
Jana vede zákaznické centrum Altevida a již 16 let se věnuje telemarketingu. Má zkušenosti s vedením týmu, podílela se na mnoha projektech podpory prodeje napříč všemi obory. Kromě těchto aktivit je majitelkou a oblastní ředitelkou franšízy Business for Breakfast ČR.
https://www.linkedin.com/in/jana-pituchov%C3%A1-oficial/