Akademie emočního prodeje
Popis kurzu:
Akademie emočního prodeje je zaměřena na zvýšení efektivity komunikace s interními i externími zákazníky a maximalizaci získání vzájemné dohody s výsledkem win-win. Tento přístup Vám umožní získávat skutečně loajální zákazníky. Program je využitelný jak k “ prodeji” myšlenek a programů v rámci firem (interním zákazníkům), tak v “prodeji” produktů či služeb externím zákazníkům.
Registrovat seProgram boří zavedené mýty související s lidským rozhodováním a komunikací obecně. V rámci programu jsou akcentovány následující oblasti : Sdílené proč, Moje vlastní nastavení, Co vlastně prodávám, Zákaznická specifika, Je můj styl komunikace efektivní? Program může pomoci ke zvýšení úspěšnosti v prodeji, zaměstnání obecně, ale jeho principy jsou aplikovatelné i na soukromý život.
Co Vás v kurzu čeká:
0 Úvod (6:58)
1.1 Proč emoční prodej - o co půjde? (3:39)
1.2 Proč emoční prodej - klíčová myšlenka (8:45)
1.3 Proč emoční prodej - pět oblastí (7:03)
2.1 Emoce v prodeji – jak se zákazník rozhoduje (18:48)
2.2 Emoce v prodeji - sebeuvědomění prodejce (2:04)
2.3 Emoce v prodeji - co dále ovlivňuje zákazníka (10:10)
3 Sdílené proč (13:12)
4.1 Přístup – Motivace a výkon (5:59)
4.2 Přístup – Scénáře a překročení vlastního EGA (8:00)
4.3 Přístup – Inspirace (5:24)
4.4 Přístup – Osobní posun (4:29)
4.5 Přístup – Vaše nejcennější zboží (6:02)
5.1 Zákazník – úvod do typologie (4:20)
5.2 Zákazník – 4 typy (6:11)
5.3 Zákazník – jak typologii využít v praxi (4:07)
5.4 Zákazník – sebereflexe (8:19)
5.5 Zákazník – shrnutí (3:21)
5.6 Zákazník – specifika jednání s autoritou (5:10)
6.1 Produkt – jak prezentovat produkt (15:34)
6.2 Produkt – schéma komunikace (5:51)
7.1 Prodej v akci – realistický pohled (3:22)
7.2 Prodej v akci – příprava na schůzku (3:05)
7.3 Prodej v akci – domněnky, scénáře a naslouchání (5:11)
7.4. Prodej v akci – zvládnutí emocí a ega (12:49)
7.5. Prodej v akci – opuštění nefunkčních modelů (4:15)
7.6 Prodej v akci - další postupy u nespolupracujícího klienta (2:58)
7.7 Prodej v akci - strategie posledního pokusu (3:44)
7.8 Prodej v akci - shrnutí (3:19)
8 Závěr (3:20)
Pro koho je kurz určen:
Především pro obchodníky a obchodní manažery, ale využít ho mohou všichni ti, kteří v rámci svojí práce potřebují "prodávat" svoje nápady, myšlenky a plány.
Lektor: Dr. Jiří Urbánek
Původním vzděláním veterinární lékař, který pracuje většinu kariéry na manažerských pozicích ve farmaceutickém průmyslu. Specializuje se na nastavování byznysových modelů, vytváření efektivních nástrojů pro strategické i taktické plánování a zvyšování efektivity prodejních týmů. Je autorem a implementátorem následujících programů:
Sales and Marketing excellence - komplexní mezinárodní program pro exekutivní pracovníky marketingu a team leadery různé expertní úrovně se zaměřením na správný a komplexní business planning a excellenci v exekuci plánovaných aktivit.
Emotionall selling - program zvyšující efektivitu prodeje změnou nastavení psychiky prodejců a využitím psychologie zákazníka i prodejce pro maximalizaci šance na dohodu.
Oba programy jsou úspěšně využívány jak v ČR, tak v zahraničí. Školí manažery i prodejní týmy jak v ČR, tak v dalších zemích, zejména regionu střední a východní Evropy, kde působí i jako byznysový poradce.
Paralely s byznysem uplatňuje i na poli osobního rozvoje, kde pomáhá lidem najít správnou životní cestu. Jeho mottem je: Rozvíjejte potenciál lidí okolo sebe, inspirujte je a pomozte jim žít šťastnější život. Špičkové pracovní výsledky pak přijdou samy, jako vedlejší produkt.